Merhaba kıymetli okuyucularım;
Sanırım hepimizin sevdiği en az bir müzik tarzı, bir müzik grubu ve favori şarkılarımız vardır.
Muhtemelen, bazılarımız bunun da ötesine gidip sevdiği müzik gruplarını oluşturarak müziğin bir parçası olmuşlardır.
Zaten küçükken müzik enstrümanlarıyla ilgilenmek çoğumuzun hoşuna giderdi. Kimilerimiz için basit bir çocukluk hevesinden ibaretti müzik; fakat kimilerimiz için bir tutkuydu ve hayatın vazgeçilmez bir parçasıydı.
Beni büyüleyen ve ruhumu alıp derinliklere götüren müzik parçalarına hep hayran kalmışımdır.
Bu konuda Türk sanat müziği ve udun bende ayrı bir yeri vardır. Hayalimde önce ud çalmayı, sonra da iyi bir udi olmayı çok istemişimdir.
Çok saygı duyduğum, ud kursunda tanışıp yıllarca dostluğumuzu sürdürdüğüm Cengiz Uzdil (Medikal Galeri A.Ş. sahibi) ile birlikte mücadele vererek ud çalmayı öğrendim. Bu konuda profesyonel olmasam da çevremden aldığım olumlu tepkilerle başarılı olduğuma inanıyorum.
Tabii ki bize ud, nota ve makamları öğreten Sn. Bülent Bayram hocamıza da emekleri için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Bu vesileyle Samsun Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı’yla yolum kesişti. Konservatuvarda öğrenci olarak okurken konserlerde korist ve solistlik yaptım. O dönemde kıymetli, içten ve samimi bazı güzel insanları tanıma fırsatı bulduğum için ayrıca mutluyum.
Bu konuda bize eğitim veren koro şefimiz Sn. Cavit Ersoy hocamıza da sonsuz saygı ve sevgilerimi sunarım.
Ayrıca müzik konusunda bir okuyucum şöyle der:
“Bir akşam, lapa lapa kar yağıyordu. Sevdiğim şarkı çalmaya başladı. O an uzak diyarda olan ailemi ve sevdiklerimi düşlemeye başladım. Adeta melodi ruhumu bütünlüyordu. Bu nedenle benim için müzik dinlemek hayatımın bir parçası olmuştur.”
Sonuç olarak;
Hiç kimse izlemiyormuş gibi müziğinle dans et.
Hiç incinmemiş gibi sev.
Hiç kimse dinlemiyormuş gibi şarkı söyle ve gülümse hayata.
Çünkü müzik, ruhun gıdasıdır.
Düşündürebilmek, gelecek için üretilecek ürünün ana kapısıdır. (Kazım İLHAN)
Toplumun ve ailenin en büyük ilacı doğru iletişimdir. (Kazım İLHAN)
Sizlerin düşünce ve duygularınız benim için önemli; paylaşmak ve paylaşılmasını istediğiniz konularınızı bekliyorum.
Saygılarımla.
Birlikte “siz, biz” demeden, sıcak, sevecen ve mutlu birlikteliklerin bir arada olduğu, sağlıklı ve neşeli yarınlar dilerim.
Hoşça kalın.











