Merhaba kıymetli okuyucularım;
Ne kadar kayıp insan var etrafımda… Kendilerini unutmuş, kendi olamamış, kendini sevmeyen, başka hayatlardan rol çalmış kaybolmuş; en çok da özünü, inancını unutmuş, yitik ruhlu insanlar.
Her gün sergiledikleri tavırlarını, hallerini ister istemez irdelerken düşünüyorum da; neler yaşadı bu insanlar da bu kadar sahte, bu kadar sevgisiz, bu kadar inançsız, bu kadar egoist ve bencil oldular?
“Hep tebessüm ediyorsun,” diyorlar bana. “Gözlerinin içi gülüyor senin, nasıl hiç keder yaşamadın mı, elem sana hiç uğramadı mı?” diyorlar. Hayata, insanlara inatla gülmek sanki bir başkaldırı değil de bir suçmuş gibi...
Oysa bulaşıcı bir hastalık gibi bulaşmalıydı insanlara gülücükler. O zaman bu kadar hasta ruhlularla, kötülüklerle dolu olmazdı etrafımız. Unuttular şükrü, süz kalpleriyle gülümsemeyi... Unuttular bu dünyanın ekim, ahiretin ise dikim yeri olduğunu.
Bazen bir tebessümün, bir hal hatır sormanın ruha değip bir hayata ışık olduğunu… O yüzden, “Niye ben de onlardan değilim?” diye başkalaştırmaya çalışıyorlar kalpsizler ordusu.
Çalmak istiyorlar gülümsemelerimi. Ama ben gülüyorum, daha da güzel gülüyorum. Çünkü girdikleri kul hakkının da hesabının olduğunu bilmenin gönül rahatlığıyla gülüyorum.
Yapılan kötülüklere misliyle karşılık vermek, en küçük bir sıkıntıda isyan ederek kendileri olamayıp iyilik maskeleri takınmaları da bu yüzden.
Şükrü unutan kalplerini şeytanın fısıltılarıyla isyana açarken, ruhlarına ceza olarak mutsuzluk tohumlarının ekildiğini bir türlü fark edemiyorlar.
Siz kalbinizin ekmeği kötülüklerinizi taşımaya devam ettikçe, mutluluk sadece bir laf olarak kalacak. Ve ben size inat, daha bir güzel güleceğim...
Sonuç olarak;
Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle...
2020 yılında hatalarımızın az, başarılarımızın devamlı olması dileğiyle; mutlu yıllar!
“Düşündürebilmek, gelecek için üretilecek ürünün ana kapısıdır.”
(Kazım İLHAN)
“Toplumun ve ailenin en büyük ilacı doğru iletişimdir.”
(Kazım İLHAN)
Sizlerin düşünce ve duygularınız benim için önemli; paylaşmak ve paylaşılmasını istediğiniz konularınızı bekliyorum. Saygılarımla.
Birlikte siz, biz demeden; sıcak, sevecen ve mutlu birlikteliklerin bir arada olduğu, sağlıklı ve neşeli yarınlar dilerim.
Hoşça kalın.











