Merhaba kıymetli okuyucularım;
Bugün sizlerle içimden geçen hisleri kaleme aldım ve siz değerli okurlarımla paylaşmak istedim.
Hayatın insanı…
Yaşarken yağmuru, dolusu Akar’ı;
Anlatılanı, anlatılamayanı;
Varlığı, yokluğu;
Acıyı, gülümsemeyi…
Ne derseniz deyin;
Her yolun bir sonu olduğu gibi,
Her gecenin bir sabahı,
Her yaşamın bir bitişi vardır.
İnsan düşlerinin peşinde koşarken,
Hayatın içinde bir nefes alıp vermek mi?
Yoksa çevrenle bütünleşebilmek mi?
İnsan, dertlilerin derdine elini uzatabilmek mi?
Eder ve değerin kıymetini bilmeliyiz;
Dönüşü olmayan yolu görebilmeliyiz.
Hayatımızın içindeki yaşam durmadığına göre,
Her nefesin ve paylaşımın değerini unutmamak dileğiyle…
— Kazım İLHAN, 17-03-2020 / 22:39
Sonuç olarak:
Düşündürebilmek, gelecek için üretilecek ürünün ana kapısıdır. (Kazım İLHAN)
Toplumun ve ailenin en büyük ilacı doğru iletişimdir. (Kazım İLHAN)
Sizlerin düşünce ve duygularınız benim için önemli; paylaşmak ve paylaşılmasını istediğiniz konularınızı bekliyorum.
Birlikte, siz ve biz demeden; sıcak, sevecen ve mutlu birlikteliklerin bir arada olduğu sağlıklı, neşeli yarınlar dilerim. Hoşça kalın.











