Canik Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelinde birliktelik, paylaşma ve dayanışma ruhunu pekiştiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Belediye bünyesinde hizmet veren sosyal tesislerde ve kurumsal alanlarda gün boyunca gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramı, ilçe sakinlerinden büyük beğeni topladı.
Belediyenin sosyal tesisleri olan Can Sofrası ve Can Kafe'de ağırlanan vatandaşlar, ikramlar eşliğinde aşure gününün manevi atmosferini ve huzurunu birlikte paylaştı.
Samsun’un Canik ilçesinde, toplumsal bağları güçlendiren ve geleneksel değerleri yaşatan kurumsal etkinlikler tüm hızıyla sürüyor. Canik Belediyesi, paylaşma ve yardımlaşma ayı olan Muharrem ayının sembolü aşure günü kapsamında ilçe genelinde geniş katılımlı bir ikram programı organize etti.
Bereket Paylaşıldı
Canik Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen program dahilinde, modern mutfak altyapısına sahip Can Sofrası'nda hijyenik koşullarda özenle hazırlanan aşureler kentin farklı noktalarında vatandaşlara ulaştırıldı. Sosyal belediyecilik uygulamalarıyla dikkat çeken Can Kafe ve Can Sofrası sosyal tesislerinin yanı sıra, günlük işlemlerini gerçekleştirmek üzere canik belediyesi hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de gün boyunca aşure ikramında bulunuldu. Sunulan ikramlar eşliğinde Muharrem ayının manevi sevincine ortak olan vatandaşlar, yerel yönetimin milli ve manevi değerleri diri tutan bu tarz kültürel programlarını yakından ve ilgiyle takip ettiklerini dile getirdi.

Başkan Sandıkçı’dan Tebrik Mesajı
Geleneksel ikram etkinliği vesilesiyle ilçe genelindeki tüm vatandaşların Aşure Günü'nü tebrik eden Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, bu mübarek günün tüm insanlığa huzur getirmesini diledi. Dayanışma vurgusu yapan Başkan Sandıkçı, şu ifadeleri kullandı:

"Aşure, bizim köklü kültürümüzde farklılıkların bir arada ne kadar büyük bir zenginlik ve lezzet oluşturduğunu gösteren en güzel simgelerden biridir. Canik Belediyesi olarak, bu mübarek günün getirdiği bereket, paylaşma ve kardeşlik duygularını hemşehrilerimizle aynı masa etrafında paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyuyoruz. Sosyal tesislerimizde ve hizmet binamızda ağırladığımız tüm vatandaşlarımızın Aşure Günü’nü en kalbi duygularımla tebrik ediyor; bu anlamlı günün ilçemize, şehrimize ve tüm İslam alemine hayırlar, barış ve esenlikler getirmesini temenni ediyorum."
Sosyal tesislerde ikram edilen aşurelerden tadan ilçe sakinleri, kentteki ortak yaşam kültürüne katkı sunan ve toplumsal bilinci canlı tutan çalışmalarından ötürü Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'ya ve belediye ekiplerine teşekkürlerini iletti.







